
Thn fagame & touth thn xronia..!
Sto gyrisma tou xronou, etyxe na xasw thn giagia mou, plhrhs hmerwn, sta 87.. 8ampwmenh ap thn omorfia tou kosmou.. geythke gennaia, xares kai pikres..
Eixame apoleies loipon..! Xasoures.! Eixame ofelh & stigmes eytyxias.. Zhsame akrives empireies & plhrwsame akriva thn e3ypnada mas..!
Den trexei kastano..! 8a ta dwsoume ola..! Allh mia..! A3izei ton ..pono..!
Oso o kosmos paei ap to kako sto xeirotero.. h dikaiwsh 8a paramenei proswpikh ypo8esh..
(Aytos o ymnos, afierwmenos stis elleipshs mas: ma.. egw to 3erw, pws 8a r8w & 8a se synanthsw, mono den 3erw an mporw, ston allo kosmo pou 8a r8w na se glykofilhsw)
..2010..
Sto lew epitaktika..
dwse mas, osa mas xrwstas..!
T s i k i t i - G k l o n
Kalh Xronia! Happy new Year!
Ein frohes neues Jahr! Bonne Année!
Feliz Año Nuevo! Счастливое Новый Год!
(eimaste polyglwssoi..! eimaste polyglwssoi..! ;p)





