Κυριακή 2 Μαΐου 2010

υπαινιγμος

Το παρελ8ον, παλιο δεν εγινε.. Κι ας κυλουν οι μερες κι ας τρεχουν, κι ας χανονται.. Γιναν τα πα8η σου υπογεια, σε κλεισαν, γιναν τα χαη σου, μπετον.. πλακοστρωσαν κα8ε πορεια..

Στα λαθη σου, προστιχος δανειστης. Ανεντιμος..

Σε οσα δεν επιασες και σου ξεφυγαν, σε οσα δεν εζησες και πε8αναν, σε οσα δεν κερδισες και χαθηκαν.. Ανικανος..

Σκυφτος και μονος.. Πετρωσες..


Μονος μεγαλωσες, σκληρυνες.. Μονος περπατησες, παραστρατησες..


Κρατησες μα δεν αγαπησες..! Δικαιω8ηκες μα δεν σω8ηκες..

Τερας, αταραξιας.. Μονος..! Μονος..! Μονος..!

Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Εργατική Πρωτομαγιά


Η Εργατική Πρωτομαγιά ή Παγκόσμια Ημέρα των Εργατών γιορτάζεται ανά τον κόσμο με διαδηλώσεις και πορείες, με σκοπό την προβολή των κοινωνικών και οικονομικών επιτευγμάτων της διεθνούς εργατικής τάξης.Καθιέρωση της Πρωτομαγιάς

H 1η Μαΐου καθιερώθηκε ως η Παγκόσμια Ημέρα των Eργατών στις 20 Ιουλίου 1889 κατά τη διάρκεια του ιδρυτικού συνεδρίου της Δευτέρας Διεθνούς στο Παρίσι, σε ανάμνηση του Μακελειού του Σικάγο το 1886, όπου η αστυνομία άνοιξε πυρ κατά εργατών που διαμαρτύρονταν υπέρ της διεκδίκησης της οκτάωρης εργασίας και καλύτερων εργασιακών συνθηκών.

Ωθούμενοι από τις πετυχημένες διεκδικήσεις Καναδών συντρόφων τους, τα εργατικά συνδικάτα των ΗΠΑ αποφάσισαν την έναρξη απεργιακών κινητοποιήσεων την 1η Μαΐου 1886. Βασικό τους αίτημα αποτελούσε το οκτάωρο, καθώς την περίοδο εκείνη δεν υφίστατο στις ΗΠΑ κανονιστικό εργασιακό πλαίσιο και οι εργαζόμενοι αναγκάζονταν να εργάζονται αμέτρητες ώρες, ακόμα και Κυριακές.

Στη δυναμική πορεία του Σικάγο έλαβαν μέρος περισσότεροι από 90.000 εργαζόμενοι, ενώ περίπου 350.000 εργάτες από 1.200 εργοστάσια συμμετείχαν στην απεργία.

Οι βίαιες συμπλοκές έλαβαν χώρα τρεις μέρες αργότερα, στις 4 Μαΐου, στην πλατεία Χέιμαρκετ του Σικάγο, κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης προς συμπαράσταση των απεργών, στην οποία συμμετείχαν ενεργά μέλη του αναρχικού κινήματος. Παρά τον ειρηνικό χαρακτήρα της πορείας, η αστυνομία έλαβε την εντολή να διαλύσει με τη βία την κινητοποίηση. Στις συμπλοκές που ακολούθησαν, άγνωστος από το πλήθος πέταξε προς τις αστυνομικές δυνάμεις μία χειροβομβίδα, η οποία εξερράγη, σκοτώνοντας έναν αστυνομικό και τραυματίζοντας δεκάδες.

Σε απάντηση, οι αστυνομικοί άρχισαν να πυροβολούν τους συγκεντρωμένους, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν τέσσερις διαδηλωτές και σημαντικός αριθμός τους να τραυματιστεί. Στη συμπλοκή έχασαν τη ζωή τους και άλλοι έξι αστυνομικοί από πυρά, χωρίς να εξακριβωθεί η προέλευσή τους. Την προηγούμενη μόλις ημέρα, επιπλέον 4 διαδηλωτές είχαν σκοτωθεί από τις αστυνομικές δυνάμεις.

Οκτώ συνδικαλιστές καταδικάστηκαν σε απαγχονισμό για τη βομβιστική επίθεση που προκάλεσε το θάνατο του αστυνομικού. Μοναδικό επιχείρημα του εισαγγελέα, Τζούλιους Γκρίνελ, εναντίον τους ήταν η ενθάρρυνση του άγνωστου βομβιστή από τους λόγους που εκφώνησαν. Ως εκ τούτου, κρίθηκαν ένοχοι για συνωμοσία και θανατώθηκαν.

Η Πρωτομαγιά ανά τον κόσμο

Την επίσημη καθιέρωση της Εργατικής Πρωτομαγιάς από το ιδρυτικό συνέδριο της Δευτέρας Διεθνούς ακολούθησε η πρόταση του Ρέιμοντ Λαβίν, η οποία καλούσε σε διεθνή κινητοποίηση την ημέρα της επετείου των γεγονότων του Σικάγο το 1890. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν τόσο μεγάλη, με αποτέλεσμα οι διαδηλώσεις της 1ης Μαΐου να λάβουν έκτοτε ετήσιο χαρακτήρα.

Ως γιορτή αφιερωμένη στους αγώνες των εργατών και στο σοσιαλιστικό κίνημα, η Πρωτομαγιά αποτελεί μία τεράστιας σημασίας επίσημη γιορτή για χώρες όπως η Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, η Κούβα και τα πρώην Σοβιετικά κράτη. Οι εορτασμοί περιλαμβάνουν συνήθως μεγαλειώδεις λαϊκές και στρατιωτικές παρελάσεις.

Η σοβιετική Πρωτομαγιά σημαδευόταν από τη μεγάλη στρατιωτική παρέλαση στο κέντρο της Μόσχας, η οποία διέσχιζε και την Κόκκινη Πλατεία, όπου βρίσκονταν ο εκάστοτε γενικός γραμματέας, η κυβέρνηση και όλο το Ανώτατο Σοβιέτ και παρακολουθούσαν μια αληθινή επίδειξη δύναμης.

Στη Βραζιλία, η μέρα των εργατών είναι επίσημη γιορτή που γιορτάζεται από τα συνδικάτα με ολοήμερες εκδηλώσεις.

Στην Ιαπωνία, παρά το γεγονός ότι η Πρωτομαγιά δεν έχει οριστεί επίσημα ως εθνική αργία από την κυβέρνηση, επειδή ημερολογιακά συμπίπτει με τη λεγόμενη χρυσή εβδομάδα των αργιών, είτε δίνεται από του εργοδότες ως αργία είτε λαμβάνεται ως άδεια άνευ αποδοχών από την πλειονότητα των Ιαπώνων. Σκοπός δεν είναι η συμμετοχή σε μαζικές διαδηλώσεις για τον εορτασμό της ημέρας, αλλά συνήθως, η προσωπική ξεκούραση. Συνήθως, ανήμερα της Πρωτομαγιάς, τα μεγαλύτερα εργατικά συνδικάτα διοργανώνουν πορείες και κινητοποιήσεις στο Τόκιο.

Στο Νεπάλ, η Πρωτομαγιά αναγνωρίστηκε ως εθνική αργία το 2007, παρότι γιορτάζεται στη χώρα από το 1963.

Η γερμανική Πρωτομαγιά αποτελεί μία σημαντική ημέρα, όπου παραδοσιακά τονίζεται η πολιτική σημασία την ημέρας στις περισσότερες περιοχές της και αναφέρεται συνήθως ως «Ημέρα των Εργατών». Μαζικές ετήσιες διαδηλώσεις λαμβάνουν χώρα στο Βερολίνο, οι μεγαλύτερες από τις οποίες διοργανώνονται από εργατικά συνδικάτα και πολιτικά κόμματα.

Οι ΗΠΑ και ο Καναδάς είναι οι μοναδικές χώρες στις οποίες ως Ημέρα της Εργασίας δεν εορτάζεται η Πρωτομαγιά, αλλά η πρώτη Δευτέρα του Σεπτεμβρίου. Το 1894, ο εορτασμός της Ημέρας της Εργασίας έγινε νόμος του κράτους των ΗΠΑ, με απόφαση του Κογκρέσου και νόμος του Καναδά με απόφαση του Kοινοβουλίου της χώρας. Στόχος ήταν η αποφυγή της ταύτισης των εργατικών κινημάτων με την αριστερά της χώρας στην οποία είχαν συμβεί τα γεγονότα του Σικάγου.

Η ελληνική Πρωτομαγιά

Η πρώτη ελληνική κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε το 1893 από τον Σοσιαλιστικό Σύλλογο του Σταύρου Καλλέργη. Περίπου 2.000 άνθρωποι συγκεντρώθηκαν στο Παναθηναϊκό Στάδιο και διαδήλωσαν υπέρ της οκτάωρης εργασίας, της καθιέρωσης της Κυριακής ως αργίας και της κρατικής ασφάλισης για θύματα εργατικών ατυχημάτων.

Οι συγκεντρωμένοι ενέκριναν ψήφισμα, το οποίο επέδωσαν στον Πρόεδρο της Βουλής την 1η Δεκεμβρίου του ίδιου έτους. Η κωλυσιεργία του προέδρου της Βουλής να το εκφωνήσει προκάλεσε τη μεγαλόφωνη αντίδραση του Καλλέργη, με αποτέλεσμα να συλληφθεί, με εντολή του προέδρου, για διατάραξη της συνεδρίασης. Ο Καλλέργης ξυλοκοπήθηκε και μεταφέρθηκε στο αστυνομικό τμήμα, όπου παρέμεινε για δύο μέρες. Λίγες μέρες αργότερα, καταδικάστηκε σε φυλάκιση 10 ημερών.

Χρειάστηκε να περάσουν 17 ολόκληρα χρόνια, ως το 1911 που γιορτάστηκε και πάλι η εργατική Πρωτομαγιά. Στο διάστημα αυτό ξέσπασαν μεγάλες απεργίες σε όλες σχεδόν τις πόλεις της Ελλάδας και σε πολλούς κλάδους, ενώ πολλά σωματεία και δευτεροβάθμιες οργανώσεις δημιουργήθηκαν.

Το 1911, η Φεντερασιόν Θεσσαλονίκης αναλαμβάνει τη διοργάνωση της εργατικής Πρωτομαγιάς στη Θεσσαλονίκη. Οι αστυνομικές δυνάμεις επεμβαίνουν και συλλαμβάνουν τους πρωτεργάτες, ανάμεσα σ´αυτούς τον Μπεναρόγια, που εξορίζεται στη Σερβία.

Την ίδια χρονιά, στην Αθήνα, αποφασίζεται να γιορταστεί εκ νέου η Πρωτομαγιά με πρωτοβουλία του Ν.Γιαννιού στο Μετς, με κεντρικό σύνθημα «8 ώρες δουλειά, 8 ώρες ανάπαυση και 8 ώρες ύπνο». Η Αστυνομία οδήγησε τους Γιαννιό, Αποστολίδη και Παπαγιάννη στα γραφεία της γιατί «δεν είχαν άδειαν», όπου τελικά αφέθηκαν ελεύθεροι.

Η πρωτομαγιά γιορτάζεται ξανά το 1919 σε 12 πόλεις πανελλαδικά, ένα χρόνο μετά την ίδρυση της ΓΣΕΕ. Στο μεταξύ, ψηφίστηκε ο Ν.281/1914 «περί Σωματείων» με τον οποίο κατοχυρώνεται το δικαίωμα του συνεταιρίζεσθαι και τα σωματεία αρχίζουν να αποκτούν καθαρά εργατικό χαρακτήρα.

Σήμερα, βάσει νόμου, οι αργίες διακρίνονται σε αυτές που έχουν καθοριστεί ως ημέρες υποχρεωτικής αργίας, κατά τις οποίες απαγορεύεται κάθε βιομηχανική, βιοτεχνική, εμπορική εργασία και κάθε επαγγελματική εν γένει δραστηριότητα, καθώς βέβαια και η απασχόληση των μισθωτών, και ως ημέρες προαιρετικής αργίας, στις οποίες επαφίεται στην διακριτική ευχέρεια του εργοδότη η λειτουργία της επιχείρησης και η απασχόληση ή μη των μισθωτών που απασχολούνται από αυτόν.

Η 1η Μαΐου, σύμφωνα με το άρθρο 1 του Α.Ν. 380/68, αποτελεί υποχρεωτική αργία, όταν κηρύσσεται ως τέτοια με απόφαση του υπουργού Απασχόλησης, διαφορετικά εντάσσεται στις προαιρετικές αργίες. Φέτος, με υπουργική απόφαση, η 1η Μαΐου, ορίστηκε ως ημέρα υποχρεωτικής αργίας.

Φωτογραφία: www.flickr.com, χρήστης The Library of Congress /
Πηγη:Ιουλία Κιλέρη http://tvxs.gr/node/9942

Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Μονόλογος

- Θελω να σε ρωτησω

- Πως με βρηκες?


- Μεσα απο τις λεξεις

- Υπαρχει κατι που ν' αξιζει να μαθεις?

- Αν ειναι πιο σημαντικο η χαρα απο τη γνωση.

- Ναι ειναι, αρκει μονο να μη σε τυφλωνει.

- Υπαρχει καποιο οριο, καποιο τελος στο να μ' αρεσουν τα πρωινα, η βροχη και τα προσωπα των ανθρωπων.

- Δεν υπαρχει αλλα ποτε δε θα το μαθεις.

- Και οι καθρεφτες?

- Πως αλλιως θα καταλαβαινες τους αλλους?

- Εσυ γιατι κρυβεσαι?

- Μονος σου μιλας.




Kι’ όλο να λες, να λες, στα θάμβη της νυκτός
για ένα –με γυάλινα πανιά– πλοίο που πάει
όλο βαθειά, όλο βαθειά, όσο που πέφτει εκτός :
όξ’ απ’ τον κύκλο των νερών –στα χάη.

Γιάννης Σκαρίμπας (Ουλαλούμ, 1936)


H aναρτηση ειναι του Αρη & τον ευχαριστω ;)

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

αγνοια οριων


-"8ες να παλεψουμε? Αρχισε αν σου βαστα!"

Λιγο αργοτερα:
-"Αυτος εκανε την αρχη, εγω δεν φταιω?"

Οι καβγαδες σας ηταν παντα αυτης της μορφης, μα ποτε δεν κρατησαν πολυ..

Μετα απο λιγο συμφιλιονοσασταν. Αλλα και παλι, μπορει να ..τα χαλουσατε.. Αρκει να τολμουσε ενας σας, να διαφωνισει, σε κατι, οτιδηποτε..

Ησουν του υπερ8ετικου.
Ο δικος μου.. Ο πιο καλος μου, ο πιο αγαπημενος μου.. Εισαι ο πιο ηλι8ιος, εισαι ο πιο μεγαλος ψευτης.. κτλ κτλ

Γενικη αποψη, σαλεμενη..!
Ξενοιαστη σχεση.. Παιδικες ψυχες..! Ναι.. ψυχικες δια8εσεις παιδιου..! Λογια πλημμυρισμενα απο χαρα και πονο..! Λογια που καποτε, δεν ειν να τα πολυπερνεις σοβαρα.. Οι εντασεις ηταν παντα μικρης διαρκειας..

Χαρες - λυπες,- κλαμα - γελιο,συμπα8εια - αντιπα8εια, εναλλασομενα..

Μα τωρα.. Τι γινεται τωρα?!?

που λες:
-8ελω να απαλλαγω απ την επιδραση σου.. Σχεδον τα εχω καταφερει..

και λεει:
-Νομιζεις..!!! Μολις ακουμπισεις την πλατη σου πανω μου, 8α ξεκουραστεις .. ευχαριστα..

Μοιαζει..
μοιαζει σαν ενα φυσιολογικο, ενα φυσιολογικο παιχνιδι αναμετρησης..
Γεγονος: τα παιδια, χρειαζονται ..παιδια.. :p

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Μη πατατε το πρασινο



Μονο στις ελληνικες πολεις, υπαρχουν πινακιδες, σε χωρους πρασινου, οπου απαγορευουν την εισοδο (!)..

Μεγαλη πολυτελεια, τα παγκακια τις ακρες..
Εκει συνη8ως συναντας γερους να τον περνουν (τον υπνακο τους). Παιδακια να κα8ονται φρονιμα, γεματα εκλη3η και απορια να αναρωτιουντε "ετσι 8α γινουμε κι εμεις καποτε?"

Απο8ημενη ταση, για δραση και περιπετεια. Επιταγη του ε3ωραισμου της πολης.. Τσιμεντο, επιταγη μοντερνας κατασκευης..


..προκλητικο γρασιδι..

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

ταλεντο διαστασεων χχχL



Ναι..! Τον ζηλευω..! Εχει ταλεντο..! Ξερει να ζει..!

Εχεi την εμφυτη ταση να μοιραζεται, να τσαλακωνεται, να κανεi το κεφι του, ακομπλεξαριστα..!

ΝΑΙ.. ειν αυτος που τελικα εκτιμα σωστα, λογια, καταστασεις, προσωπα και πραγματα..!

Δεν εχει υποψιες, δεν νοιω8ει κυνδινο, δεν φανταζει αστα8ης.. Καμια ανασφαλεια, κανενα ιχνος απαισιοδοξιας, καμια απειλη..

Μα, δεστε τον, ακομα και στην σκληρη κριτικη της Μανωλιδου: ειστε οτι χειροτερο εχω δει..
Λεει: Σας καταννοω. <--- !!!!!!!!!!!!!

Το κριμα ειναι μονο δικο μας..! Για ολους εμας.. που (ταχα μου) απο παιδεια και πειρα γιναμε καχυποπτοι, επιφυλακτικοι στα κεφια μας, στο ονομα του ρεαλισμου..

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Το συμπαν κι εγω

Ο αν8ρωπος, απο τοτε που συνειδητοποιησε τις δυναμεις του και αξιοποιησε την λογικη του, κυριευτηκε απο ενα ονειρο, να πεταξει ψηλα, ψηλα στον αι8ερα. Η γη, οσο απεραντη κι αν ηταν, οσα μυστικα κι αν εκρυβε, του φαινοταν προσιτη, ανοιχτη στα μετρα των δυνατοτητων του.

Ο απεραντος ουρανος με τα ουρανια σωματα του, (που ο ιδιος ονομασε αστερια) παρουσιαζοταν μυστηριοδης και ανεξιχνιαστος. Τον μαγευε το πεταμα των πουλιων, η ελευ8ερη κινησης τους.. Απ την μια στιγμη στην αλλη, τα εχανε απο τα ματια του..

Τα μεσα που διε8ετε ο ιδιος, ηταν φτωχα. Μα πλα8ει με την φαντασια του, οτι δεν μπορει να φτασει..

Ο αν8ρωπος εχει πεισμα, εχει 8εληση, δεν περιοριζεται στους φτερωτους 8εους και δαιμονες.. Ο Δαιδαλος, ο Ικαρος ηταν 8νητοι, κι ομως, κατορ8ωσαν το ακατορ8ωτο.. Ο μυ8ος (γιατι ολοι οι μυ8οι κρυβουν και μια αλη8εια) ειναι βα8υτερος, φανερωνει την λαχταρα για νεες επιδιωξεις, στοχους, γνωσεις και οριζοντες.

Οι αιωνες περνουν.. Οι οραματιστες κανουν οραματισμους πανω στα χαρτια τους..

Ο Ιουλιος Βερν με την πεννα του, κατακτα το διαστημα και φανερωνει στους επιστημονες μυστικα, που αυτοι με τα μεσα τους, υλοποιουν.. Και το 8αυμα πραγματοποιειται στα μεσα του 20ου αιωνα.. Το συμπαν ανοιγει τις κλειστες του πυλες στον αν8ρωπο..

Τα διαστημοπλοια, οργωνουν τον ουρανο.. Φερνουν ολοενα καινουργιο υλικο για να μελετη8ει, να ερευνη8ει..

Η Σεληνη, δεν ειναι πια το ρομαντικο φεγγαρακι, που μαγευει ψυχες.. Κατακτη8ηκε και παρουσιασε την πραγματικη του οψη.. Ειναι μια αγονη περιοχη, ψυχρη, δεν εκληρωνει προυπο8εσεις να κατοικη8ει να αξιοποιη8ει..

Ο αν8ρωπος, πνευμα ανησυχο, ολο ψαχνει, ολο ζητα.. Περιπλανιεται, ελπιζει.. Ελπιζει πως 8α βρει νεους πολιτισμους, καλυτερους απ τον δικο μας, ισως και παλιοτερους.. Ετσι 8α φωτιστει η αβυσσος του παρελ8οντος και 8α χαραξει νεους δρομους για το μελλον..

Ισως κατοικη8ουν οι αλλοι πλανητες, ισως δω8ει λυση στο προβλημα της πλη8ωρας του πλη8υσμου.. Ισως, ισως τα καταφερει και κυριαρχησει το συμπαν.. Ισως, ικανοποιησει τον εγωισμο του..

Ξοδευονται εκατομμυρια..Κι ομως.. Η γη εχει πολλα ακομα να δωσει.. Εχει γωνιες ανεξερευνητες,παιδια που πεινουν και αν8ρωπους που ζουν στην λι8ινη εποχη..

Κριμα που η φυση του αν8ρωπου ειναι αχορταγη.. Κριμα που τον μαγνητιζει το ξενο.. Το αγνωστο.. Το απιαστο..

Κριμα, γιατι λησμονει.. Λησμονει τον μυ8ο του Ικαρου.. Προχωρησε στον ηλιο κι εκαψε τα φτερα του.. Κριμα,γιατι τα προβληματα στην γη δεν τα ελυσε.. Κριμα, γιατι ειναι τοσα πολλα και δυσκολα..

Χρειαζεται περισκεψη και περισυλλογη.. Χρειαζεται και φοβος..

8α ηταν σοφοτερο να φροντισουμε την γη μας.. Να την κανουμε καλυτερη, οι ιδιοι να γινουμε καλυτεροι.. και.. υστερα ..ας πεταξουμε..

Σκεφτομαι, το πλαισιο του μετρου, πως ισως, χωρις περισκεψη, διεκδικουμε οτι δεν μας ανηκει.. Ισως ειναι το τιμημα του πλεονεκτη, η πυρρεια νικη, το οφελος ..μηδεν..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

"Iolikh Gh"

Anoi3h, almyra, ry8mos, armonia, perisullogh, galhnh, hsyxia, ka8aros orizontas & euforia, kyverna ton topo touto.

Gia onta me psyxes lian kymatwdhs kai trikumiwdhs, pou o kairos tous pernaei omoios kai axaros. O egkelados pou 8a tous tarakounhsei argei. Synhdeita poreyonte sthn zwh, ypo to temenos ths epilektikhs monaxikothtas. Syxna pernan nyxtomenoi, apeires megales vdomades.

3eroun na agapoun storgika, exoun sevasmo, h8os, eygeneia. 3eroun na mhn xanoun to 8arros tous, to kouragio tous kai to xamogelo tous, 3eroun na mh fovounte na mhn distazoun.
Diaforetikh nootropia. Pragmateuontai se alla metra.

Exoun epignwsh twn anatrixiastikwn pagidwn, ma zoun e3w apo voes, vromeres ana8umiaseis kai astoxasies. Zoun ka8estws siwphs, mias siwphs gemaths fwnes apo tis parousies twn katoikwn.

8eos tous: o Aiolos (oi katoikoi ypotasonte se diafores psyxikes katastaseis, psyxanemhsmata). Tous kyverna armonika ypo afethria proswpikh. Tous kalliergei psyxika tous paraxwrei thn gnwsh kai thn synhdeish ths opoias a3ias.


Syxna erxonte ypo thn parormish enstiktou, ypo thn diais8hsh, touth thn magikh dynamh. 3exnan, synerxonte, ka8onte 3anaskeftonte.


Prwtoi katoikoi sthn "xwra twn Iolikwn" koinoi 8nhtoi, ( ^vag^, Astropeleki, vivian-35, stamatakos, MWRAKLA-28, tasos-41, DJ-TONY, boreios, galois, arisv, agkalitsas, Markos_, magiatiko, baggio, Dimitris-5926, ^^asximoula^^, F-38-THES, LaDy_O) zwa, (Lykos, gourouni, mustela, pasxalitsa) laxanika, (chili) hrwes (Lemonidas, Spartan, winx, Spiderman7, Diyaneira) o arxaios 8eos Erebos, ta 8aumata ths epistimhs Powered kai Z3rOtIm3 ma kai o a-g-i-o-s, to pacotini, plasmata spania opws o MAKLEON, o A-Steritiko, o bruce-dickinson, o acId, mexri kai kotzam etairiko o kontos-ae.


"H xwra twn Iolikwn" gh, katafugio gia meleth, kapote kata proswpo ths zwhs. Gia osous 3eroun na perpatoun kai na petan pshla, mporoun na moirasoun kommatia tou eaytou tous genneodwra, tolmoun na zoun ton ouranio paradeiso sthn ghinh zwh.

To xamogelo tou paidiou

ActionAid

ActionAid
Pes "OXI" sthn Peina..

greenpeace

greenpeace
kairos gia drash

Arktouros

Arktouros
yo8ethste mia arkouda

Anakuklwsh

Anakuklwsh
Anakuklwnw kai den k@l@nw