Κι αν γεννηθείς κάποια στιγμή.. Μιαν άλλη που δε θα υπάρχω..
..Μη φοβηθείς..
Και θα με βρείς είτε σαν άστρο.. Όταν μονάχος περπατάς στην παγωμένη νύχτα..
Είτε στο βλέμμα ενός παιδιού που θα σε προσπεράσει.. Έιτε στη φλόγα ενός κεριού που θα κρατάς..
..Διαβαίνοντας το σκοτεινό το δάσος..
Γιατί ψηλά στον ουρανό που κατοικούνε τ' άστρα.. Μαζεύονται όλοι οι ποιητές..
Και οι εραστές καπνίζουν σιωπηλοί πράσινα φύλλα.. Μασάν χρυσόσκονη πηδάνε τα ποτάμια..
..Και περιμένουν..
Να λιγωθούν οι αστερισμοί και να λιγοθυμήσουν.. Να πέσουν μεσ' στον ύπνο σου..
Να γίνουν αναστεναγμός στην άκρη των χειλιών σου.. Να σε ξυπνήσουν και να δεις απ' το παραθυρό σου..
..Το προσωπό μου φωτεινό..
..Να σχηματίζει αστερισμό..
..Να σου χαμογελάει..
..Και να σου ψιθυρίζει..
Καλή νύχτα ..Καλή χρονιά..
@Μάνος Χατζιδάκις
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010
Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010
ڪے TsikiTiGkLoNڪے
Μην μεγαλοποιεις καταστασεις..
Δες την θετικη πλευρα..
Ειμαστε εφημεροι..
Κι αν αντιμετωπιζεις προβληματα στην ζωη.. ενα σωρο δυσκολιες και εμποδια..

Δεστα κατα προσωπο.. Θα τα ξεπερασεις..
Ειν ο ανθρωπος φτιαγμενος.. να τα υπερπηδα.. αρκει να εχει συνειδηση της οντοτητας του..
ΠΟΛΕΜΑΣ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ..ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ..
Ευχες.. ευχες.. ευχες..
για υγεια, αγαπη, γαληνη, χαμογελο, ευθυνη, αισιοδοξια και αυτοπεποιθηση
Ας περασουμε ολοι στιγμες ξεκουρασης, ηρεμιας και θαλπορης..
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ
Δες την θετικη πλευρα..
Ειμαστε εφημεροι..
Κι αν αντιμετωπιζεις προβληματα στην ζωη.. ενα σωρο δυσκολιες και εμποδια..
Δεστα κατα προσωπο.. Θα τα ξεπερασεις..
Ειν ο ανθρωπος φτιαγμενος.. να τα υπερπηδα.. αρκει να εχει συνειδηση της οντοτητας του..
ΠΟΛΕΜΑΣ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ..ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ..
Ευχες.. ευχες.. ευχες..
για υγεια, αγαπη, γαληνη, χαμογελο, ευθυνη, αισιοδοξια και αυτοπεποιθηση
Ας περασουμε ολοι στιγμες ξεκουρασης, ηρεμιας και θαλπορης..
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ
Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010
Book Of Love
The book of love is long and boring
No one can lift the damn thing
It's full of charts and facts and figures and instructions for dancing
But I
I love it when you read to me
And you
You can read me anything
The book of love has music in it
In fact that's where music comes from
Some of it is just transcendental
Some of it is just really dumb
But I
I love it when you sing to me
And you
You can sing me anything
The book of love is long and boring
And written very long ago
It's full of flowers and heart-shaped boxes
And things we're all too young to know
But I
I love it when you give me things
And you
You ought to give me wedding rings
And I
I love it when you give me things
And you
You ought to give me wedding rings
And I
I love it when you give me things
And you
You ought to give me wedding rings
by Peter Gabriel
No one can lift the damn thing
It's full of charts and facts and figures and instructions for dancing
But I
I love it when you read to me
And you
You can read me anything
The book of love has music in it
In fact that's where music comes from
Some of it is just transcendental
Some of it is just really dumb
But I
I love it when you sing to me
And you
You can sing me anything
The book of love is long and boring
And written very long ago
It's full of flowers and heart-shaped boxes
And things we're all too young to know
But I
I love it when you give me things
And you
You ought to give me wedding rings
And I
I love it when you give me things
And you
You ought to give me wedding rings
And I
I love it when you give me things
And you
You ought to give me wedding rings
by Peter Gabriel
Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010
Εκείνο που φοβάμαι πιο πολύ
«είναι μη γίνω "ποιητής"
Μην κλειστώ στο δωμάτιο
ν' αγναντεύω τη θάλασσα
κι απολησμονήσω.
Μην κλείσουνε τα ράμματα στις φλέβες μου
κι από θολές αναμνήσεις και ειδήσεις της ΕΡΤ
μαυρίζω χαρτιά και πλασάρω απόψεις.
Μη με αποδεχτεί η ράτσα που μας έλειωσε
για να με χρησιμοποιήσει.
Μη γίνουνε τα ουρλιαχτά μου μουρμούρισμα
για να κοιμίζω τους δικούς μου.
Μη μάθω μέτρο και τεχνική
και κλειστώ μέσα σε αυτά
για να με τραγουδήσουν.
Μην πάρω κιάλια για να φέρω πιο κοντά
τις δολιοφθορές που δεν θα παίρνω μέρος
μη με πιάσουν στην κούραση
παπάδες και ακαδημαϊκοί
και πουστέψω
Έχουν όλους τους τρόπους αυτοί
και την καθημερινότητα που συνηθίζεις
σκυλιά μας έχουν κάνει
να ντρεπόμαστε για την αργία
περήφανοι για την ανεργία
Έτσι είναι.
Μας περιμένουν στη γωνία
καλοί ψυχίατροι και κακοί αστυνόμοι.
Ο Μάρξ...
τον φοβάμαι
το μυαλό μου τον δρασκελάει και αυτόν
αυτοί οι αλήτες φταίνε
δεν μπορώ γαμώτο να τελειώσω αυτό το γραφτό
μπορεί...ε;...μίαν άλλη μέρα...»
(c) ΚαΤεΡιΝα ΓωΓου / ''Εκείνο που φοβάμαι πιο πολύ...''
Μην κλειστώ στο δωμάτιο
ν' αγναντεύω τη θάλασσα
κι απολησμονήσω.
Μην κλείσουνε τα ράμματα στις φλέβες μου
κι από θολές αναμνήσεις και ειδήσεις της ΕΡΤ
μαυρίζω χαρτιά και πλασάρω απόψεις.
Μη με αποδεχτεί η ράτσα που μας έλειωσε
για να με χρησιμοποιήσει.
Μη γίνουνε τα ουρλιαχτά μου μουρμούρισμα
για να κοιμίζω τους δικούς μου.
Μη μάθω μέτρο και τεχνική
και κλειστώ μέσα σε αυτά
για να με τραγουδήσουν.
Μην πάρω κιάλια για να φέρω πιο κοντά
τις δολιοφθορές που δεν θα παίρνω μέρος
μη με πιάσουν στην κούραση
παπάδες και ακαδημαϊκοί
και πουστέψω
Έχουν όλους τους τρόπους αυτοί
και την καθημερινότητα που συνηθίζεις
σκυλιά μας έχουν κάνει
να ντρεπόμαστε για την αργία
περήφανοι για την ανεργία
Έτσι είναι.
Μας περιμένουν στη γωνία
καλοί ψυχίατροι και κακοί αστυνόμοι.
Ο Μάρξ...
τον φοβάμαι
το μυαλό μου τον δρασκελάει και αυτόν
αυτοί οι αλήτες φταίνε
δεν μπορώ γαμώτο να τελειώσω αυτό το γραφτό
μπορεί...ε;...μίαν άλλη μέρα...»
(c) ΚαΤεΡιΝα ΓωΓου / ''Εκείνο που φοβάμαι πιο πολύ...''
Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010
μια μουτζα, χρονια

Λουλουδι μου,
προικισμενος απ τον δημιουργο, με λογικη, πνευμα και δυνατο σωμα..
Μαθε, πως η ζωη ειναι μια διαρκης προσπαθεια..
Προσπαθεια..! Χωρις παντα, τα επιθυμητα αποτελεσματα..
Ισως, καποτε να λειπω, να μην εχω να σου δωσω λυσεις, σε ο,τι θα σ απασχολει.. Μα οσο υπαρχω, θα περιμενω, παντα καρτερικα, το μοιρασμα σου.. θα σ ακουω.. θα σου προσφερω χερι, να στηριχτεις..
Η χαρα παντα, αξια ..8α σου ανηκει.. Στην αποτυχια, κουραγιο ..εγω..
Ζησε ελευ8ερος..!
Μην περιοριζεσαι, στολιδι μου..! Ζησε ανεπιρεαστος..! Ακομα, κι απο μενα..
Μια μουτζα, χρονια :)
Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010
μνήμες;

..πεφτω..
ερωτα, ακαταδεκτε..
πανω στην κλειστη πορτα σου, κρεμασα τα φτερα μου..
βαστα τα..! Δεν θα τα χρειαστω πια..!
..πεφτω..
σε μνημες, με ιχνη δακρυων, πνιγμενα δακρυα, νοθευμενα σε αιμα..
..πεφτω, ξυπνια..
χωρις φτερα.. να λυτρω8ω..
..ειν σκληρο να ξεχνας, αλλα σκληροτερο να θυμασαι..
.. πεφτω..
ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ.
Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010
Συγχρονισμός
Εντυπώσεις -
τέρψεις πλάνες, αναλαμπές ανομοιότητας,
ψυχής παραμορφώσεις..
Αλήθεια -
υπόδουλη φλόγα, καρπός απαγορευμένος,
σκλάβος λόγος σε πλάνες και προλήψεις..
Χρόνος -
χαμένος προορισμός, ορίζοντας μες στο άπειρο,
της αγωνίας το μαρτύριο..
Φίλος -
μια παρένθεση ανάμεσα στις λέξεις..
Εχθρός -
η εξήγηση που αφήνει η παρένθεση..
(c) Μανώλης Μεσσήνης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Πληροφορίες
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2012
(18)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (4)
-
►
2011
(26)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (7)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2010
(46)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2009
(18)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (3)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
iolikoDiaplekomenoi
"Iolikh Gh"
Anoi3h, almyra, ry8mos, armonia, perisullogh, galhnh, hsyxia, ka8aros orizontas & euforia, kyverna ton topo touto.
Gia onta me psyxes lian kymatwdhs kai trikumiwdhs, pou o kairos tous pernaei omoios kai axaros. O egkelados pou 8a tous tarakounhsei argei. Synhdeita poreyonte sthn zwh, ypo to temenos ths epilektikhs monaxikothtas. Syxna pernan nyxtomenoi, apeires megales vdomades.
3eroun na agapoun storgika, exoun sevasmo, h8os, eygeneia. 3eroun na mhn xanoun to 8arros tous, to kouragio tous kai to xamogelo tous, 3eroun na mh fovounte na mhn distazoun.
Diaforetikh nootropia. Pragmateuontai se alla metra.
Exoun epignwsh twn anatrixiastikwn pagidwn, ma zoun e3w apo voes, vromeres ana8umiaseis kai astoxasies. Zoun ka8estws siwphs, mias siwphs gemaths fwnes apo tis parousies twn katoikwn.
8eos tous: o Aiolos (oi katoikoi ypotasonte se diafores psyxikes katastaseis, psyxanemhsmata). Tous kyverna armonika ypo afethria proswpikh. Tous kalliergei psyxika tous paraxwrei thn gnwsh kai thn synhdeish ths opoias a3ias.
Syxna erxonte ypo thn parormish enstiktou, ypo thn diais8hsh, touth thn magikh dynamh. 3exnan, synerxonte, ka8onte 3anaskeftonte.
Prwtoi katoikoi sthn "xwra twn Iolikwn" koinoi 8nhtoi, ( ^vag^, Astropeleki, vivian-35, stamatakos, MWRAKLA-28, tasos-41, DJ-TONY, boreios, galois, arisv, agkalitsas, Markos_, magiatiko, baggio, Dimitris-5926, ^^asximoula^^, F-38-THES, LaDy_O) zwa, (Lykos, gourouni, mustela, pasxalitsa) laxanika, (chili) hrwes (Lemonidas, Spartan, winx, Spiderman7, Diyaneira) o arxaios 8eos Erebos, ta 8aumata ths epistimhs Powered kai Z3rOtIm3 ma kai o a-g-i-o-s, to pacotini, plasmata spania opws o MAKLEON, o A-Steritiko, o bruce-dickinson, o acId, mexri kai kotzam etairiko o kontos-ae.
"H xwra twn Iolikwn" gh, katafugio gia meleth, kapote kata proswpo ths zwhs. Gia osous 3eroun na perpatoun kai na petan pshla, mporoun na moirasoun kommatia tou eaytou tous genneodwra, tolmoun na zoun ton ouranio paradeiso sthn ghinh zwh.
Gia onta me psyxes lian kymatwdhs kai trikumiwdhs, pou o kairos tous pernaei omoios kai axaros. O egkelados pou 8a tous tarakounhsei argei. Synhdeita poreyonte sthn zwh, ypo to temenos ths epilektikhs monaxikothtas. Syxna pernan nyxtomenoi, apeires megales vdomades.
3eroun na agapoun storgika, exoun sevasmo, h8os, eygeneia. 3eroun na mhn xanoun to 8arros tous, to kouragio tous kai to xamogelo tous, 3eroun na mh fovounte na mhn distazoun.
Diaforetikh nootropia. Pragmateuontai se alla metra.
Exoun epignwsh twn anatrixiastikwn pagidwn, ma zoun e3w apo voes, vromeres ana8umiaseis kai astoxasies. Zoun ka8estws siwphs, mias siwphs gemaths fwnes apo tis parousies twn katoikwn.
8eos tous: o Aiolos (oi katoikoi ypotasonte se diafores psyxikes katastaseis, psyxanemhsmata). Tous kyverna armonika ypo afethria proswpikh. Tous kalliergei psyxika tous paraxwrei thn gnwsh kai thn synhdeish ths opoias a3ias.
Syxna erxonte ypo thn parormish enstiktou, ypo thn diais8hsh, touth thn magikh dynamh. 3exnan, synerxonte, ka8onte 3anaskeftonte.
Prwtoi katoikoi sthn "xwra twn Iolikwn" koinoi 8nhtoi, ( ^vag^, Astropeleki, vivian-35, stamatakos, MWRAKLA-28, tasos-41, DJ-TONY, boreios, galois, arisv, agkalitsas, Markos_, magiatiko, baggio, Dimitris-5926, ^^asximoula^^, F-38-THES, LaDy_O) zwa, (Lykos, gourouni, mustela, pasxalitsa) laxanika, (chili) hrwes (Lemonidas, Spartan, winx, Spiderman7, Diyaneira) o arxaios 8eos Erebos, ta 8aumata ths epistimhs Powered kai Z3rOtIm3 ma kai o a-g-i-o-s, to pacotini, plasmata spania opws o MAKLEON, o A-Steritiko, o bruce-dickinson, o acId, mexri kai kotzam etairiko o kontos-ae.
"H xwra twn Iolikwn" gh, katafugio gia meleth, kapote kata proswpo ths zwhs. Gia osous 3eroun na perpatoun kai na petan pshla, mporoun na moirasoun kommatia tou eaytou tous genneodwra, tolmoun na zoun ton ouranio paradeiso sthn ghinh zwh.
Anakuklwsh
Anakuklwnw kai den k@l@nw

